This Christmas
Emmett och Kiesha finner varandra i att vara ensamstående. Jada ställer Suede mot väggen. Papa försöker be om ursäkt. Tiffs och Robs förhållande blir starkare efter ett missöde över jul. Douda ger samhället ett julmirakel.