I'm Looking for a New Thing
Emmett och Kiesha utforskar dagen. Tiff anförtror sig åt Rob. Kevin ställs mot väggen av sina föräldrar efter en chockerande upptäckt. Jakes och Papas vänskap sätts på prov. Jada och Darnell smider planer och Douda fattar ett ödesdigert beslut.