We Don't Have To Take Our Clothes Off
Emmett hjälper Kiesha, som sliter med balansen mellan moderskap och studier. Trig och Shaad sonderar terrängen i samhället. Jemma ställer Jake mot väggen. Douda ger Tracy ett ultimatum.