Angels
Emmett och Tiff återförenas efter att ha fått en oväntad nyhet. Kiesha får hjälp av sin rådgivare. Kevin försöker hitta balans mellan dejtandet och speltävlingarna. Jemma, Papa och Jake måste handskas med konsekvenserna av en chockerande händelse.