Sexy Beast
Gal Dove har dragit sig tillbaka från gangsterlivet och njuter av tillvaron i Spanien. Men en dag dyker Don Logan upp och drar in Gal i en sista kupp.
Gal Dove har dragit sig tillbaka från gangsterlivet och njuter av en solig tillvaro i Spanien tillsammans med sin fru. Men en dag krackelerar idyllen när Gals gamle gangsterbekant Don Logan dyker upp för att få Gal att åka till London för en sista kupp.