The Kindness of Strangers
Clara och hennes två barn flyttar till New York för att fly undan hennes våldsamme man.
Clara och hennes två barn flyttar till New York för att fly undan hennes våldsamme man, som dessutom är polis. Hon måste finna sig i den hårda tillvaron på gatan, men träffar så småningom på vänliga främlingar.