Christmas In Notting Hill
Fotbollsstjärnan Graham har inte haft tid för kärlek, men när han kommer hem till Notting Hill faller han för en person som inte vet vem han är.
Fotbollsstjärnan Graham har inte haft tid att satsa på kärleken, men när han kommer hem för att fira jul i Notting Hill möter han en person som inte har en aning om vem han är.