A Stain
Ronnie sörjer en förlust. Emmett och Dom får hjälp av hyresvärden Zeke med sin nya satsning. Kiesha accepterar sitt öde men svär att kämpa. Jemma smälter Kevins hjärta. Politiken ställer Douda mot Camille.