Frunchroom
Kiesha är fortsatt instängd i sin egen personliga mardröm medan Kevin, Nina och Dre oroar sig för framtiden. Emmett och Jada tröstar familjen Williams med ord och mat. Ronnie hoppas få förlåtelse för sina tidigare synder.