Foe 'nem
Emmett försöker hitta balansen mellan företaget och sin växande familj. Kevin vill börja om på sin nya skola. Ronnie kämpar för att hitta rätt. Douda ställer upp i Chicagos borgmästarval. Jakes förlorade bror Trig är tillbaka i stan på uppdrag.