Brewfurd
Kevin täcker upp för sin syster Keisha men säger åt Papa och Jake att utreda saken. Emmett hittar en kortsiktig lösning på sitt problem med matbrist. Jada provar på dejtingscenen och ett gatukök som drivs av Dom.