Gangway
Ronnie finner ett nytt kall i sitt försök att få förlåtelse. Emmett låter sig överväldigas av sin pappa Darnell och hans osäkerheter. Kevin tyngs av en lögn. Spänningen i borgmästarvalet tilltar när kandidaterna Douda och Camille Halloway möts i debatt.