A Couple, Two, Three
Ronnie får syndernas förlåtelse. Emmett och Tiff tar ett steg mot sin framtid. Jada ger råd. Trig spelar sitt sista kort mot Douda. Händelser i livet får Kevin, Jake och Papa att mogna. Säsongsavslutning.