Woo Woo Woo
Kevin fyller år men är långt ifrån sugen på att fira. Ronnie tar med sin mormor på en resa tillbaka i tiden. Emmett röker på med Tiff. Doudas kampanj stöter på ett nytt hinder när ett gammalt sår börjar blöda på nytt.