Showdown
Brandon stressar över tävlingen The After Taste Food och sluter ett avtal med Emmett, medan en olycka hos Sonny hotar Emmetts jobb. Kevin, Jake och Papa orsakar kaos på skolfotograferingen. Ronnie anpassar sig till ett nytt liv han inte förväntat sig.