Guilt, Viral Videos and Ass Whuppings
Brandon och Emmett kläcker en plan. Emmett börjar sitt nya jobb. Ronnie handskas med konsekvenserna av sina handlingar. Kevins mamma ger honom det hett om öronen. Kriminalpoliserna Toussaint och Cruz gör en spännande upptäckt.