Past Due
Brandon får en ny jobbmöjlighet. Kevin och Maisha utvecklar en osannolik vänskap. Emmett tar på sig mer ansvar på jobbet. Cruz handskas med motreaktionerna på Ronnies bekännelse. Ronnie tar emot chockerande nyheter. Toussaint får en ledtråd i sitt fall.