Blind Eye
Kriminalpolis Cruz tvingas fatta ett svårt beslut. Brandon får insikt i Doudas förflutna, och Jerrika släpper en bomb om sin karriär. Emmett försöker lista ut vem Keisha dejtar. Ronnie öppnar sig för Jada, som hjälper honom att läka gamla sår.