Eruptions
Brandon råkar ut för en rad olyckliga händelser som leder honom tillbaka till Reg. Jada fattar ett beslut som tvingar Emmett att växa upp. Kevin, Jake och Papa kläcker en plan för ett skolprojekt. Ronnie tar en intern under sina vingar.