The Scorpion And The Frog
Brandon ställs inför ett livsförändrande beslut. Emmett tar ett steg mot vuxenlivet och Kevin provar en ny look. En resa söderut får Ronnie att konfrontera sina demoner. Kriminalpoliserna Toussaint och Cruz gör ett stort gripande. Säsongsavslutning.