Every Day I'm Hustlin'
Brandon spelar motvilligt en roll för att hjälpa Jerrika att hala in en ny kund. Reg ställs till svars av 63rd Street-gängets ledarskap. Ronnie blir chockad av förkrossande nyheter och sluter en överenskommelse med en intern.