Anders Öfvergård hjälper nödställda familjer som lever i byggkaos. Med sitt heta temperament och sin raka attityd som sticker ut i landet Lagom, har Anders lyckats fånga tittarnas hjärtan - tack vare sin vilja att hjälpa dem som behöver det mest.