Peter och Camilla bor med barnen i Åre. För sju år sedan köpte paret en tomt för att bygga hus men det mesta gick snett. Dottern sover med föräldrarna och killarna sover i kontorsrummet. Bygget har avstannat eftersom Camilla och Peter grälar om allt.