Sista kvartsfinalen
De tvåfaldiga mästarna Lotta Lundgren och Erik Haag har sju raka vinster i ryggen när de ställs mot gulliga Jerka Johansson och Tom Sjöstedt. Kan Jerka och Tom överraska i århundradets underläge?