Borde Ebba och Olof slutat på topp?
Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh äntrar tävlingen fortfarande höga på Globenvinsten. De utmanar Jerka Johansson och Tom Sjöstedt som är irriterade redan från start.