Andra kvartsfinalen
Ikväll tävlar oefterhärmliga Tara Moshizi och Thomas Petersson mot Emma Knyckare och Ola Söderholm om en eftertraktad semifinalplats. Båda lagen kämpar ända in i kaklet.