Gör allt för att nå slutspelet
Elsa och Ernst Billgren gör allt för att nå slutspelet när de ställs mot Ylva Hällen och Reuben Sallmander. Ernst försöker desperat dölja sin vinnarskalle i denna nagelbitare.