Elin briljerar och Dregen suddar ut
Linnéa Wikblad och Henrik Torehammar har siktet inställt på vinst mot Elin Ek och Andreas Dregen som vill avsluta med flaggan i topp. Men Dregen råkar sudda ut rätt svar.