Är Bregott äldre än Magnus Uggla?
Jennifer Kücükaslan och Erik Blix är varma i kläderna och ger karismatiska Tara Moshizi och Thomas Petersson en utmaning. Jennifers gubbfördomar om lagkamraten blottas.