Tvåfaldiga mästarna tillbaka
Rivstart med ett kärt återseende när tvåfaldiga mästarna Lotta Lundgren och Erik Haag ställs mot den nya, gnistrande duon Lina Thomsgård och Kristoffer Appelquist.