Första kvartsfinalen
Det blir dramatik på hög nivå när slutspelet drar igång. I den första kvartsfinalen ställs Linnéa Wikblad och Henrik Torehammar mot Jennifer Kücükaslan och Erik Blix. Har Henrik blivit stum?