Rabaeus som Rönndahl-nörd
Resultatet i matchen är avgörande inför slutspelet. Camilla Thulin och Johan Rabaeus ställs mot Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh. Och Rabaeus kommer ut som Rönndahl-nörd.