Klädda för Pepes bodega
Tom Sjöstedt och Jerka Johansson äntrar buren i matchande hawaiiskjortor i hopp om att besegra Mia Parnevik och Edward Blom som ritar om kartan för vad det innebär att vara en livsnjutare.