Jennifer ger aldrig upp
Vinnarskallen Jennifer Kücükaslan har valt kollegan och expertkommentatorn Jonas Olsson som sin plus en. Nu ställs de mot den oupplösliga duon Tom Sjöstedt och Jerka Johansson.