Gusten skaffar sig fiender
Med enkom vinster i bagaget är självförtroendet på topp för Olof Lundh och Gusten Dahlin, nu vill Malin Persson Giolito och Ola Söderholm ta ner de självutnämnda ångvältarna på jorden.