Kärleken till irish coffee
Janne Josefsson och Henry Bronett möter Christopher Garplind och Linnéa Wikblad i en match som utöver frågesport bjuder på festliga anekdoter om en dimmig grävkonferens, irish coffee och att välta ut folköl.