Prestigemöte deluxe
Gruppens sista vecka rivstartar och tävlingens största vinnarskallar ställs öga mot öga när Jennifer Kücükaslan och Jonas Olsson möter Ebba Kleberg von Sydow och Thomas Mattsson.