Bearnaisen från helvetet
Det norrländska allvaret verkar ha lönat sig för obesegrade Johanna Ojala och Jonas Eriksson, som ställs mot Mia Parnevik och Edward Blom som berättar allt om gasmasker, sportiga familjer och majonnäs med dragon.