Alex och hans psykoterapeut
Två vana deltagare tar åter plats i burarna jämte sina plus 1 när Alex Schulman och hans psykoterapeut Tobias Sahlin ställs mot Jenny Strömstedt som allierat sig med konstvetaren Ebba de Faire.