Fullt fokus
Ina Lundström och Wil Burghoorn tog sin första skalp i veckan och har fullt fokus i mötet med Jennifer Kücükaslan och Jonas Olsson, som under tre minuter får vara fotbollsvärldens mest bildade duo.