Fjärde kvartsfinalen
Elva lag har lämnat tävlingen och ytterligare ett kommer behöva säga hejdå när Jennifer Kücükaslan och Jonas Olsson gör upp med Malin Persson Giolito och Ola Söderholm om avancemang.