Trash Metropolitan Road Trip!
Freiburger dan Finnegan membeli '56 Nash Metropolitan' dan dikuasakan oleh '88 Thunderbird 2.3L yang dipertingkatkan. Mereka memandu ujinya di sekitar Barat Laut Pasifik, sebelum melenjannya di trek tempatan.