Trading Down and Giving Back!
Roadkill Nights yang dikuasakan Dodge telah kembali, dengan pempengaruh mencabar Eric Malone dari Fastest Cars in the Dirty South dalam lumba kesumat. Freiburger dan Finnegan menukar Duster yang elok dengan kereta yang lebih buruk setiap hari.