More Doors, Less Floors!
Freiburger dan Finnegan temui kereta lapangan terbang lapan pintu Chrysler Newport 1971. Tiada yang lebih zahirkan kembara musim sejuk menyeronokkan selain memandu besi buruk 24 kaki, tanpa lantai dari Fargo ke tempat beriklim lebih panas dan trek tanah!