Smokey and LeMullets!
Freiburger dan Finnegan mencipta rekod baru untuk lumba habiskan minyak dalam Toyota Hilux '74 dengan blok kecil Chevy V8. Ikuti perjalanan mereka ke Kilang Freedom Cleetus McFarland untuk berlumba dalam LeMullets selama 2.4 Jam yang penuh aksi.