Turbo 2JZ in the Death Metal Charger!
Nombor Mopar sepadan? Bukan, inilah Death Metal Charger. Finnegan dan Tony Angelo membawa '68 terburuk di dunia ke tahapletup turbo, muntah api, dan tayar menjerit yang baru!