The Hemi Gremmie Begins!
Freiburger dan Finnegan akhirnya membuat impian menjadi kenyataan kerana mereka temui cara untuk memasukkan Hemi 426ci ke dalam AMC Gremlin 1975 mereka, mencipta kereta aneh yang terkenal yang dikenali sebagai Hemi Gremmie!