Muscle Truck Returns: Boatkill 2!
Muscle Truck telah kembali! Freiburger dan Finnegan menyediakan Muscle Truck berkuasa '74 Chevrolet C10 LS6 untuk kembali ke jalan raya dan menarik keluar bot jet Rogers untuk menaik tarafnya dengan turbo berkembar!