Roadkill vs Laguna Seca!
Mereka membawa Rotsun, Nascarlo dan Super Camaro ke Laguna Seca Raceway untuk melihat jika besi buruk mereka dapat menangani pusingan litar dan menyaingi V-6 Camaro moden. Adakah mereka akan mencipta rekod baru, atau tersingkir dari landasan?