Introducing the Super Camaro!
Freiburger dan Finnegan memperoleh keagungan lewat tahun 70-an dalam bentuk kereta Camaro diilham daripada kereta lumba Mulholland. Mereka membawany ke pandu uji di litar perlumbaan yang sangat terkenal.